fredag 5. september 2008

Deg+Meg+Kattene=Familie i ny leilighet <3

Endelig! Endelig skal jeg og min kjære flytte sammen i vår helt egne leilighet. Vi har tenkt på det lenge, men har liksom alltid vært noe i veien da. Leiligheten ligger på Nesttun... noe som er noe helt annet enn å bo i ytre arna!

Vi fant to leiligheter på finn.no og avtalte begge visningene samme dag. Jeg vil tro vi er ett ganske sjarmerende par ettersom vi kunne fått begge! :D På visningen på nesttun leiligheten virket hun svært skeptisk til at jeg ville ha katt, noe som fikk oss til å tro at vi ikke kom til å få den, Men! samme kvelden ringte hun og sa "jeg likte dere veldig godt, så jeg gidder ikke flere visninger. Leiligheten er deres om dere vil ha den. med katt og allting" Hihi!! selvfølgelig ville vi ha den :) Så nå er kontrakten signert og vi er klare til å flytte inn den 1. oktober =)

2 kommentarer:

Demonica sa...

GRATULEEEEREEEER! NÅ ER DET PLASS TIL MEG OG HOS DERE!

Carita sa...

selvsagt pusetass!