mandag 8. september 2008

Spendt!

Jeg tror alle vet at det har vært litt rart med meg og Marin den siste tiden... Vi gjorde det vel ganske tydelig begge to, at vi var ferdige med hverandre. Ting har skjedd siden det. Grusomme ting, fine ting og nå skal vi treffes igjen. og være med hverandre for første gang på hvertfall et år. Jeg vet at det blir rart i starten... jeg satser på at vi ikke skal snakke om problemene... for jeg vet det blir bråk av slikt.

For min del blir dette en ny start. Det første jeg tenkte da Christer døde (<3) var at jeg må få en god tone med Marin igjen. Man mister folk før man vet ordet av det og det er helt grusomt. Men spesielt grusomt hadde vært om noe hadde hendt med en jeg er glad i, men som jeg ikke kan snakke med på grunn av noen dumme skjellsord... Jeg vil at jeg og Marin skal bli venner igjen... gode venner...

2 kommentarer:

Demonica sa...

du er så god venninne <3

Carita sa...

min lille bolle! I love you <3