fredag 8. august 2008

Han er så søt når han sover <3

Jeg har vært våken siden klokken syv i dag. Tiden siden det har jeg sitti foran pcen på forskjellige nettsider... Nettby.no, Facebook.com, bergen.mislykket.no... og nå. Sitter jeg her på bloggen min å skriver, kun fordi jeg kjeder meg. For som vanlig har jeg ingenting lurt å skrive. Jo. Litt av tiden har jo gått med til å sitte å stirre på min herlig samboer mens han sover. Han prater litt, snorker pittelitt og ser ganske enkelt helt nydelig ut der han ligger <3 Jeg liker cato når han sover. Han er så stille. Han snakker ikke om viktige ting, som får meg til å føle meg dum. han ligger bare der og ser søt ut.

Jeg skal på jobb klokken 11 i dag. Jeg lurer litt på å få flere røde striper i håret mitt. Håret mitt blir liksom aldri rødt nok. Så fordelen med å være frisørlærling er jo det at man kan fikse håret sitt ganske ofte. Kanskje jeg bare farger hele håret rødt, sånn at mamma og pappa får sjokk når de ser meg i kveld. Det hadde vært utrolig gøy det, men det tør jeg nok ikke.

I kveld skal jeg som sagt på besøk til mine kjære foreldre og der skal jeg og Cato bli til mandag. Så mens jeg er der må jeg skrive jobbsøknader som jeg skal dele ut i byen på mandagen. Jeg lurer på om ikke jeg kanskje må bade litt mens jeg er der og.

menmen. nå skal jeg spille The sims...

Ingen kommentarer: