søndag 7. september 2008

Fullføre studiene... jatakk!

Tjaaaa.... Dumme lille meg gjør så mange... ja, dumme ting. Sier opp jobben, mister skoleplassen, mister opplæringskontoret. Vel... jeg skulle aldri sagt opp den jobben, jeg vil jo ikke slutte!

Tingen er det at Sandra har klart å få meg til å innse hva jeg virkelig vil... og jeg vil VIRKELIG fortsette som lærling. Jeg fortjener å få meg en smell i trynet. men jaja... nok om det.


Vi var på Finnegans i går kveld... det var helt utrolig gøy. Søskenflokken med kjærester... Vi har aldri gjort dette før så det var helt supert. Vi drakk, Vi pratet og herjet helt til vi skulle til bussen! Men håhå... så kom det punktet da vi ikke fikk noen buss helt ut til krokeide... så jeg ringte til Prebenbolla og maste på han og selvsagt fikk jeg viljen min. hihi. mot 200kr. da... menmen.

Jeg vil drikke med den gjengen flere ganger... det var Knall!!

Ingen kommentarer: