mandag 1. desember 2008

Slemme Drømmer

Jeg hadde et mareritt i går. Et sånt mareritt som gjør hele verden forderdelig i noen minutter. Jeg gir den korte utgaven jeg =P

Jeg drømte at jeg og Cato sov på hvert vårt rom... Det var en leir av et eller annet slag, med tidenes kuleste badeland. But anyways. Jeg våknet hvertfall midt på natten og ville inn på rommet der Cato lå for å hilse på han. Når jeg kommer inn dit ser jeg at han ligger i sengen med en kjerring midt i akten! jada. moro. Vi begynte å krangle, han ville gjøre det slutt. Verden var fæl. Selvfølgelig hadde alle jentene som var der helt like telefoner som jeg hadde og alle telefonene lå strødd utover et bord, så jeg stresset i et halvt år for å finne min, så jeg kunne ringe til pappa å sutre. SÅ våknet jeg. (TRODDE JEG!) I den samme sengen, på den samme leiren. Men da jeg skulle gå inn til Cato for å få trøst fordi jeg hadde hatt mareritt skjedde akkurat det samme igjen. Bare at denne gangen smilte han til meg når jeg kom inn på rommet, som om det passet han ypperlig at jeg kom inn døren der og da :P Det var det samme helvete en gang til. Masse tårer og uff. Jeg tenkte hele tiden "men vi har jo kjøpt julegaver til hverandre... og navnet hans står på pakkene til familien min. Nå må jeg jo bytte ut alle lappene". Merkelig. I know. Så når jeg våknet på ordentlig, våknet jeg jo selvfølgelig i leiligheten til meg og Cato, men da jeg snudde meg rundt for å krype inn i armkroken hans var han borte. Jeg kjente ett lite stikk av smerte, før jeg hørte tastingen fra macen inne på kjøkkenet. ( hadde ikke fått sove fordi han var syk stakkar :( ) Så med sovesveis og ikkeno annet på kroppen enn en hotpants og rosa singlet tasset jeg inn på kjøkkenet gråtende og kastet meg rundt halsen hans.

Fine mannen... Som ikke får lov å såre meg! ;)
Elsker deg pus <3

Ingen kommentarer: