tirsdag 18. november 2008

Frekkas, Søtnos, Barbie og FreddyBitch <3

Jeg tror jeg er lykkelig på arbeidsplassen min. Jeg har alle slags folk der. eller. Alle slags folk man trenger for å føle seg søt, snill, pen og tøff. Vi har herlig lille Fredrik som får meg til å le hele tiden. Som gir meg komplimenter og viser at han er glad i meg. Vi har superskjønne lille Barbie-Linda som jeg kan åpne meg for og stole 100% på. Vi har søteste lille Hanne som jeg kan skrike og banne til når jeg er irritert, men som også koser på meg og sier "I love you" når det trengs. Og alle disse tingene høres jo bra ut gjør de ikke? Trenger vel egentlig ikke mer. men jo. Kravstor som jeg er, så trenger jeg mer. Det er nemlig frekkas-Vidar som gjør at jeg føler meg tøff på jobb. Tingen er det at man kan si mye slemt til Vidar, men han vet det er tull og tar det med et smil. også er det så herlig når man spør "kan jeg gå ut å ta en røyk?" og Vidar svarer "tjaaaa.... går ikke det fint da?!". No stress. For en herlig mongisgjeng jeg har på jobben :D

2 kommentarer:

Demonica sa...

herlig mongisgjeng? hihi,kanskje du passer så godt inn fordi du og er mongis ^^
/k0zæh

lub u ^^
(come play xbox with me!)

Carita sa...

det er nok derfor ;D

I lav yo to!
Det skal jeg gjøre! savner deg Mongica... tihii