tirsdag 16. desember 2008

Masse jobbing... jaja. penger er penger.

I dag kom jeg på jobb klokken ti... kjipt nok fant jeg ut at jeg skulle ha begynt 12! så da satt jeg der å daffet i to timer og tenkte. 8 timer i dag er vel ikke så ille. Så fikk jeg denne beskjeden: Du må jobbe til 9 i dag. jaja. Greit nok. hva gjør vel en time ekstra? Så etter en stund fikk jeg beskjed om at jeg mest sannsynlig må jobbe fra 10 til 9 i morgen. Den egentlige arbeidstiden min er fra 10 til 4, så det suger no vanvittig. Ikke nok med det! jeg må jobbe 5 timer på søndag og mest sannsynlig jobbe ekstra neste tirsdag... Søstra mi kommer til bergen i kveld og jeg får ikke sett henne før lillejulaften.... Deppa? jeg? neida. Jeg savner nina så mye at det nesten gjør litt vondt. Og tanken på at hun er en halvtimes kjøring unna og at jeg ikke kan se henne er trist-trist-trist.

menmen. halv skatt neste måned... mer penger kan aldri skade =)

2 kommentarer:

Demonica sa...

får holde ut ^^ tjene masse penger så du får råd til julepresangen min! (42" plasmaTV ofc.)
/k0zem0ze
og liker at ordbekreftelsen her er axegun

Carita sa...

skal nå prøve! har gaven din allerede jeg tenk! ^^