onsdag 28. januar 2009

Leger uten genser... O_o

Søte Therese var modellen min på fagopplæringskontoret i går. Når vi var ute for å trekke litt frisk luft kom det en liten mann snikende bortover gaten med en mappe i hendene. Therese begynner å stresse om at vi må gå inn for sist gang tvang de henne til å skrive under og de har aldri sluttet å ringe henne siden, men selvfølgelig kaster jeg ikke fra meg den herlige røyken min når det er mer enn halvparten igjen! Han kommer bort og spør om vi er interessert og jeg svarer raskt, men høffelig "nei." Dette kunne vært slutten på marerittet til Therese, men selvfølgelig klarer hun å rote det til ved å si "hadde det vært leger uten genser hadde jeg takket ja". Det var jo selvfølgelig ikke meningen at denne mannen skulle høre dette, men joda! Han snur seg og sier "jeg hører nok bedre enn du tror". Uff.... Hun ble veldig flau og tenker nok mer etter neste gang. hihi.

Men det jeg lurer på er jo om han bare syns hun var frekk eller om han tror at hun hadde vedig lyst å se han uten genser.... hmmm? guess we'll never know ;)



Når dette er sagt, så må jeg si at jeg gleder meg no sykt til lørdag og parthey med min kjære moncabæng! Søteste gullet i verden. I like you, I love you and I want to spend my life with you ;)

7 kommentarer:

Demonica sa...

ok,liker eeeegentlig ikke å si dette i seriøse sammenhenger,men:
LOOOOOOL! :D
jeg leste GRENSER om og om igjen, når det stod genser, og tok bare ikke poenget i det hele tatt! Haha!
Pwn on meee...
Uansett,kjempemorsomt xD

Og gleder meg ooog til lørdaa,wiiih <3 muffins og kakaer og presangeerrrr!

Demonica sa...

(og jo, de er FÆL på å tvinge*slæsjh*ekstremovertale folk til å skrive under D: )

Carita sa...

hahahaha! men så er jo ikke du så smart da ;D

jeg har ikke flere presanger D:

Anonym sa...

Hahaha. Ler meg ihjel når jeg tenker på det :p Det var flaut! Og jeg mente jo aldri noe frekt med det, så vi får krysse fingrene for at han tok det på den positive måten ;P

Du var flink som ikke gjorde håret mitt gult :D Jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs i starten, spesielt når han mannen ved siden av meg tullet med at det begynte å bli grått. Men neida, du fikk det fint til du :D Jeg skal herved slutte å undervurdere deg igjen <3

Anonym sa...

Det var ikke lett å vite hvilken måte han tok det på, for fjeset hans var bare...tomt. Hahaha. Jeg ler enda :P

Carita sa...

ahaha =D det var en morsom dag da ^^ og jeg syns jeg var flink jah ;D bare å komme tilbake til meg om du vil ;D

Demonica sa...

pffft! tulling!
smartere enn deg iafall,som ikke kan bremse med rollerblades engang,mwah

banos!