torsdag 2. oktober 2008

Imponerende.

Når du gjør noe kjipt fortjener du å bli mislikt. Når du gjør noe JÆVLIG kjpt fortjener du å bli hatet. Jeg er da en av disse menneskene som fortjener å bli hatet, men den personen som har all grunn til å hate meg er en såpass bra person at hun vil prøve å tilgi. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive hvor takknemlig jeg er.

Jeg skal ikke si hva saken går ut på. Jeg har lært at det er fyfy. Men jeg var så jævlig å avsløre ting som ikke burde avsløres og med det gikk jeg på en stor smell. Tre venninner gikk det utover, det gikk også utover en eks og meg selv. Fem mennesker i en ekkel situasjon, kun på grunn av meg. Jeg har lært. På tide å vokse opp. Men selv om jeg har lært ville jeg aldri trodd at hun ville være så god å gi meg en sjanse til, for det fortjener jeg ikke, men skjønn som hun er, så virker det som hun vil at det skal gå fint... og det vil jeg også.

Ingen kommentarer: