onsdag 8. oktober 2008

Det er mat i kjøleskapet!

Tja. jeg tror jeg trygt kan si at mine foreldre er noen knupper! I dag kom mamma med maaange poser stappfulle av herlig mat til å fylle opp det veldig tomme kjøleskapet vårt med. Det har vært superdeilig å kunne ete som en normal person igjen =)

Planene for helgen er vel å ta en tur til kim lørdagskveld, for å kosedrikke og spise nachos! det har seg nemlig slik at ingen kan lage nachos slik som kim kan. Selv om han misliker østlendinger og er en dust, så liker jeg han godt når han lager mat ;D Jeg har store planer om å dra med meg Monica enten hun vil eller ikke! For når drakk du og jeg sammen sist unge dame?? ;)

I morgen blir det mario kart wii, pizza og brus med mamma, pappa og ruffen når de kommer på besøk. Jeg liker å bo ett sted hvor man kan få besøk! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

wooooooooooop!
jeg gikk å sjekket i kjøleskapet mitt. og DER var det tomt! *ser skummelt på sin mor*

Carita sa...

hehe! du får skrike litt til henne så endrer det seg sikkert ^^