mandag 6. oktober 2008

Ascension WTF?

I går kveld var jeg og min kjære på besøk hos Hanne og Martin for å se film og kose oss. Vi skulle egentlig være der i 7 - halv 8-tiden, men kom ikke frem før 9. Søte som de er sercerte de eplekake og is, namnam it waz! Så snakket vi om de nye leilighetene våres, for de har jo flyttet de også. Det var kooozelig.

Etter en liten stund med skravling, røyking og leiting etter fjernkontrollen til DVDspilleren, fikk vi endelig satt på filmen, "Ascension". Jeg lyver ikke når jeg sier at denne filmen er den mest unødvendig lange filmen jeg har sett i mitt liv. jeg selv kunne filmet den på 15 min. Tre damer skal komme seg opp i toppen av en bygning.... og de går opp noen trapper gjennom hele filmen! for noe søppel! =P Jeg blir helt oppgitt.
men det var nå hvertfall utrolig koselig å leke litt med Hanne og Martin. Neste gang blir det kokelimonke på øvsttun people!

Ingen kommentarer: