fredag 27. februar 2009

Forbanna shit-shyte-dritt!

Nok en gang for lite lønn... begynner jeg å bli lei av å bli trukket 36% skatt med en inntekt på 9000 - 10.000 før skatt?? en smule!! Hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg har en husleie å betale? en telefonregning å betale? en strømregning å betale? et busskort å betale? og ikke minst at jeg gjerne vil ha mat i løp av måneden! åeh! nå er jeg sint... kanskje så sint at jeg dreper noen snart. jeg hater-hater-hater når det e rkluss med lønningen min! DER. nå var det sagt.

annet enn det likte jeg ikke wordpress alikevel... I'm staying right here.

2 kommentarer:

Demonica sa...

Aw :/
Sånt ekke no bra /m0ze
Om det er noen trøst fikk jeg 680,- i lønn ...
Ikke at jeg har en husleie å betale,men må legge ut for nytt stereoanlegg...Mwaha,og julepresang til deg bolla ;D /m0ze <3

Carita sa...

Måkke tenke på det puselusken :D